Snel en foutloos gegevens uitwisselen
Materialen inkopen moet efficiënt en foutloos verlopen. Daarom bieden wij de mogelijkheid om gebruik te maken van de SALES Standaard. De automatische informatie-uitwisseling levert u in het hele proces tijdwinst en kostenbesparingen op.
De SALES Standaard is dé communicatiestandaard in de bouw- en installatiesector. Deze standaard wordt beheerd door Ketenstandaard. SALES Standaard regelt een foutloze, snelle en efficiënte elektronische informatie-uitwisseling tussen uw inkoopsysteem en ons systeem.
Minder administratie, minder fouten
Wij ondersteunen de SALES Standaard, omdat we u willen helpen bij het vergroten van de efficiëntie van uw processen. Orderbevestigingen, pakbonnen en facturen handmatig invoeren? Dat is er niet meer bij. Het systeem zorgt voor de automatische uitwisseling van berichten. Zo nemen we u administratieve werkzaamheden uit handen en verkleinen we de kans op fouten.
Uw voordeel
- Tijdwinst boeken bij administratie en controle
- Minder kans op fouten
- Hogere kwaliteit en hogere klanttevredenheid