"Iedereen die bij ons in het magazijn loopt, kan producten bestellen. De BestelApp is dan ideaal."
Sander de Jong werkt als magazijn- en materiaalbeheerder bij Kruiswijk. Hij vertelt over zijn ervaringen met de Mastermate webshop en BestelApp.
Sander de Jong werkt als magazijn- en materiaalbeheerder bij Kruiswijk. Een bedrijf dat gespecialiseerd is in bodem- en asbestsanering, sloop- en civiel werkzaamheden voor bouwbedrijven en gemeenten. Wij spraken hem over de Mastermate webshop en BestelApp.
Wat gebruik je het meest: de webshop of de BestelApp?
“Ik werk zelf vooral met de webshop. Op dit moment ben ik bezig de structuur van onze bestellingen te verbeteren. Hierbij maak ik veelvuldig gebruik van de zoekfunctie en -filters. Via de webshop zie ik dan welke alternatieven of nieuwe producten er beschikbaar zijn. Ik ben bijvoorbeeld bezig met het uitbreiden van onze voorraad multitools. Via de webshop krijg ik dan een goed overzicht met de beschikbare multitools en hieruit kiezen wij de tool die het beste bij onze werkzaamheden past. Het bijbestellen van verbruiksmaterialen doen we vooral via de BestelApp. Iedereen die bij ons in het magazijn loopt kan producten bestellen. De BestelApp is dan ideaal. Het werkt snel en voorkomt fouten.”
Kom je ook nog wel eens in de winkel?
“90% van onze bestellingen gaat via de BestelApp of webshop en laten we vervolgens bezorgen. De overige 10% halen we in de winkel. Dat doen we vooral als er spoed is. Ook voor overleg of advies gaan we vaak nog even langs Mastermate Bergambacht. Of ik bel even om te overleggen. Dan kan ik het vervolgens in de webshop bestellen. Zo combineren we het advies van de winkel met het gemak van online.”
Wat waardeer je aan Mastermate?
“Mastermate Bergambacht luistert naar de mensen. Mark van den Bosch en collega’s reageren snel, nemen de tijd voor je en geven goed advies. Dat vind ik heel positief.”
Wat bestel je het meest via de webshop?
“De meeste producten die wij bestellen zijn elektrisch gereedschap, handgereedschap en verbruiksmaterialen. Bij dat laatste denk ik vooral aan reciprozaagbladen. Wij bestellen dagelijks producten en dit wordt de volgende dag netjes afgeleverd. Ik heb altijd liever iets meer materiaal op voorraad, dan lopen we niet het risico dat er mensen stil komen te staan.”
Wat is de meest handige functie van de webshop en de BestelApp?
“Ik vind het erg handig dat je een bestelling later weer kunt oppakken. Een werkdag is soms druk en chaotisch. Dan komt het wel eens voor dat ik ’s ochtends ben begonnen met een bestelling, maar deze nog niet heb afgerond. Als ik dan later weer inlog staan die producten nog in mijn winkelmandje en kan ik het alsnog bestellen. Fijn, want anders was ik het zeker vergeten.”